Αυξήθηκαν οι καταγγελίες των πολιτών

Στη Βουλή η έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή

Ο κ. Ζερβέας, παραδίδοντας την  7η κατά σειρά Έκθεση της Αρχής στον Πρόεδρο της Βουλής, επισήμανε ότι:  «Το έτος 2011 εμφανίστηκε μια αύξηση των καταγγελιών της τάξεως του 4%με μια αντίστοιχη αύξηση παραπόνων 36%, ενώ οι 3 στις 4 υποθέσεις επιλύθηκαν υπέρ του καταναλωτή» και πρόσθεσε: «Πρωτοπορία στις καταγγελίες έχουν οι τηλεπικοινωνίες, ακολουθούν οι Τράπεζες και μετά έρχονται οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.

Ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Φίλιππος Πετσάλνικος συναντήθηκε με το Συνήγορο του Καταναλωτή κ. Ευάγγελο Ζερβέα, ο οποίος του παρέδωσε την ετήσια Έκθεση πεπραγμένων της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2011.

 

Ο κ. Πετσάλνικος ανέφερε πως «ο ρόλος του Συνηγόρου του Καταναλωτή είναι ιδιαίτερα σημαντικός, πολύ περισσότερο σε αυτή την περίοδο όπου σημειώνονται διάφορα φαινόμενα αισχροκέρδειας σε βάρος των πολιτών.

 

Ο Πρόεδρος της Βουλής, αναφερόμενος στη μεγάλη αύξηση των καταγγελιών και αναφορών που σημειώνονται στην ‘Έκθεση της  Αρχής, τόνισε ότι «η ποσοστιαία αύξηση των πολιτών που προσφεύγουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή δείχνει την κρισιμότητα της κατάστασης για τους καταναλωτές αλλά και την αναγκαιότητα προστασίας τους από αυθαίρετες πρακτικές και αισχροκέρδεια.

 

Ο κ. Πετσάλνικος ευχήθηκε στον Συνήγορο του Καταναλωτή κ. Ζερβέα να συνεχίσει «με ακόμη μεγαλύτερη ορμή στην κατεύθυνση της  προστασίας των πολιτών».

 

Ευ. Ζερβέας: «Αυξήθηκαν οι καταγγελίες των πολιτών»

 Ο κ. Ζερβέας, παραδίδοντας την  7η κατά σειρά Έκθεση της Αρχής στον Πρόεδρο της Βουλής, επισήμανε ότι:  «Το έτος 2011 εμφανίστηκε μια αύξηση των καταγγελιών της τάξεως του 4%με μια αντίστοιχη αύξηση παραπόνων 36%, ενώ οι 3 στις 4 υποθέσεις επιλύθηκαν υπέρ του καταναλωτή» και πρόσθεσε: «Πρωτοπορία στις καταγγελίες έχουν οι τηλεπικοινωνίες, ακολουθούν οι Τράπεζες και μετά έρχονται οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.

 

Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να επισημάνω ότι το 2011 τελεσφόρησε η προσπάθεια του Συνηγόρου του Καταναλωτή να τεθεί υπό την εποπτεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου του Καταναλωτή. Ήδη από την 1η Ιανουαρίου λαμβάνουμε διασυνοριακές υποθέσεις. Παράλληλα ο Συνήγορος του Καταναλωτή ενίσχυσε την προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ενίσχυση αντίστοιχων θεσμών σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

 

Τέλος, θα ήθελα να σας αναφέρω ότι με δική μας προσπάθεια τα έξοδα της αρχής μειώθηκαν κατά 8%, πέραν εκείνων των εξόδων που αφορούν στους μισθούς. Για το 2012 θα υπάρξει περαιτέρω μείωση των εξόδων, προκειμένου να είμαστε σε θέση να έχουμε περισσότερες αρμοδιότητες με μικρότερο κόστος». 

Write a comment

Comments: 0