Και όμως, λεφτά υπάρχουν!

Εκ. Ευρώ ετησίως για το στόλο των κρατικών αυτοκίνητων

Τρία χρόνια περίπου μετά την υποχρέωση με υπουργική απόφαση για τη σταδιακή απόσυρση όλων των οχημάτων πάνω από 1.400 κυβικά εκατοστά που διαθέτει το Δημόσιο, η συντριπτική πλειονότητα συνεχίζει να τα χρησιμοποιεί!

 

Του Νίκου Νικολόπουλου (*)

Τρία χρόνια περίπου μετά την υποχρέωση με υπουργική απόφαση για τη σταδιακή απόσυρση όλων των οχημάτων πάνω από 1.400 κυβικά εκατοστά που διαθέτει το Δημόσιο, η συντριπτική πλειονότητα συνεχίζει να τα χρησιμοποιεί!

 

Παρόλο που πάνω από 320.000.000 ευρώ δαπανώνται ετησίως για το στόλο των κρατικών αυτοκίνητων, η προσπάθεια για ανορθολογισμό δαπανών, περιορισμό των δικαιούχων και απόσυρση των παλαιών οχημάτων έχει τελματώσει.

 

Χαρακτηριστικό της νοοτροπίας που κυριαρχεί ιδιαίτερα στα υψηλοτέρα κλιμάκια της ιεραρχίας Δημόσιας Διοίκησης, είναι ότι μετά από παραίνεση του αρμόδιου υπουργού να περιορίσουν τον αριθμό των κρατικών αυτοκίνητων στα απολύτως απαραίτητα, δέχτηκε τηλεφωνήματα από κυβερνητικά στελέχη, μεταξύ των οποίων κορυφαίοι υπουργοί και κυβερνητικοί αξιωματούχοι, τα οποία του ζητούσαν περισσότερα και υψηλοτέρα κυβισμού αυτοκίνητα!!!

 

 Είναι συχνό και λυπηρό φαινόμενο να αναφέρονται στο Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα περιπτώσεις που υπηρεσιακά οχήματα μεταφέρουν πρόσωπα που δεν το δικαιούνται, αξιωματούχοι που θα έπρεπε να κάνουν χρήση ενός και μόνου αυτοκινήτου χρησιμοποιούν περισσότερα και πλήθη υπηρεσιακών παραγόντων μετακινούνται παράνομα με κρατικά αυτοκίνητα από την οικία τους στην υπηρεσία, χωρίς μάλιστα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα όπως διαταγή πορείας και δελτίο κίνησης.

 

 Αποτέλεσμα αυτης της αλόγιστης χρήσης ειναι να εκτοξεύουν τα κόστη συντήρησης και κίνησης σε δυσθεώρητα ύψη για την περίοδο δημοσιονομικής προσαρμογής που ζουμε και μετα επιτάσεως προβάλλει η κυβέρνηση Σαμαρά -- Βενιζέλου ως δικαιολογία κάθε φορά που αναγγέλλει περικοπές και φόρους για τους δεινοπαθούντες πολίτες. Πρόσφατα μάλιστα εγινε στόχος ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης για τον προκλητικό τρόπο που κυκλοφορεί με πανάκριβη λιμουζίνα των 750.000 ευρώ...

 

Για το λόγο αυτό κατατέθηκε  σχετική ερώτηση και στη Βουλή στην οποία ρωτούμε:

     Η Κοινή υπουργική Απόφαση του 2010 129/2534/2010 -ΦΕΚ 108β΄ για την σταδιακή απόσυρση των οχημάτων άνω των 1400 κ.ε ειχε προθεσμία ολοκλήρωσης  την 31 Δεκεμβρίου 2010. Εχει η Κυβέρνηση την πολιτική βούληση και το κυριότερο τον τρόπο να την επιβάλλει στις υπηρεσίες και τους κρατικούς μανδαρίνους; Εάν ναι να κατατεθεί κάθε σχετική απόφαση και χρονοδιάγραμμα εκτελεσης της.

 

     Επειδή η ηγεσία γίνεται δια του παραδείγματος, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στα εθνικά μεσα ενημέρωσης πανελλήνιου βεληνεκούς την παρέλαση των υπουργών και των παρατρεχάμενων τους με κάθε λογής λιμουζίνα κυκλοφορεί στο εμπόριο και μάλιστα ως επι το πλείστον Γερμανικής κατασκευής

 

(*) Ο κ. Νίκος Νικολόπουλος είναι Ανεξάρτητος Βουλευτής Αχαϊας, Γενικός Γραμματέας ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΧΡΙ.Κ.Ε.),τέως Υφυπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας

 

Για να δείτε την σχετική τοποθέτηση του κ. Νικολόπουλου σε βίντεο πατήστε εδώ

 

Write a comment

Comments: 0